• Domowa Gastrobanda K5 – książka kucharska inna niż wszystkie!
    05/07/21 Bez kategorii

    Domowa Gastrobanda K5 – książka kucharska inna niż wszystkie!

    A było to tak… Smutną jesienią 2020 roku, jak zwykle zawsze pozytywnie naładowany Kamil Sadkowski (Akademia Kulinarna K5) rzucił hasło: robimy książkę!

    Jedno spotkanie, drugie i machina ruszyła! Wokół projektu zebrało się grono fantastycznych osób i dzięki temu powstała niezwykła książka kucharska „Domowa Gastrobanda K5”. Kamil i jego ukochana Akademia Kulinarna K5 – marka, którą tworzymy od samego początku – powierzyli nam opiekę graficzną nad tym nowym projektem. 1 czerwca 2021 roku odbyła się oficjalna premiera książki, która jest wypełniona świetnymi przepisami (m.in. Roberta Makłowicza), oprawiona genialnymi fotami Iwony Kowalskiej , a zaprojektowana i złożona przez naszego utalentowanego Arta Krzysztofa Anzel!

     

    Dzieło to (świetnie wydane!), powinno zagościć w każdej kuchni fajnych i uśmiechniętych ludzi! Polecamy serdecznie!

    Książka jest do kupienia:

    https://k5.com.pl/gastrobanda/kuchenna-biblioteka/

     

  • Zachowaj dystans. System komunikacji dot. bezpieczeństwa dla Portu Lotniczego Gdańsk.
    12/06/20 Bez kategorii # , , ,

    Zachowaj dystans. System komunikacji dot. bezpieczeństwa dla Portu Lotniczego Gdańsk.

     

    Wiosnę 2020 zapamiętamy z wielu powodów. Rzeczywistość „koronawirusowa” wprowadziła dużo niepokoju i wymaga od nas zmian nawyków, by zminimalizować możliwość zakażenia wirusem. W biznesie zmiana goni zmianę… Firmy świadczące usługi muszą dostosować się do nowych przepisów w bezpośredniej obsłudze klienta i np.: odpowiednio zakomunikować nowe reguły.

    Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy zlecił naszej agencji właśnie takie zadanie. Przygotowaliśmy plansze z grafikami dot. nowych zasad bezpieczeństwa na każdym etapie podróży. Zaproponowaliśmy przyjazną w przekazie kolorystykę i grafiki, aby nie epatować wszechobecnymi zakazami i straszeniem, co spotkało się z bardzo dobrym odbiorem klienta.

    Zaprojektowaliśmy również nowy layout reklam prasowych i web na temat ponownego otwarcia lotniska dla podróżnych #ZnowuRazem. Lataj z Gdańska.

    Robi się jakby normalniej 😉

  • Dobra wódka nie jest zła! Czyli warszawskie wojaże Howinngi
    30/01/20 Bez kategorii # , , , , ,

    Dobra wódka nie jest zła! Czyli warszawskie wojaże Howinngi

    Weekend 25-26 stycznia 2020 roku na długo zapadnie nam w pamięci! Wraz z naszym nowym klientem – gorzelnią Podole Wielkie wzięliśmy udział w Festiwalu Wódek i Zakąsek w Warszawie. Trzeba przyznać niezwykły event!

    Wcześniej mieliśmy niezwykłą przyjemność stworzyć całą identyfikację brandu Podole Wielkie Gorzelnia i Gospodarstwo. Teraz przyszedł czas, aby po raz pierwszy pokazać tak szerokiej widowni podolskie wódki i okowity w oryginalnej szacie graficznej. Promocję produktów na warszawskim festiwalu wsparliśmy również działaniami PR, przygotowaniem oprawy graficznej stoiska i filmu branżowego.

    Smakowite produkty naszego Klienta są „Tworzone z dumą” – a my z dumą pokazujemy co razem wypracowaliśmy! Warszawski Festiwal Wódki i Zakąski tylko nas utwierdził jak wspaniały team tworzymy! To przykład doskonale zsynchronizowanej współpracy z klientem, z którym razem pracujemy na sukces!

  • Pluszowy początek roku!
    09/01/20 Blog # , , ,

    Pluszowy początek roku!

    Rok „Howinngowy” rozpoczął się od dobrych pluszowych zadań!

    8 stycznia 2020 roku  odbyło się oficjalne przekazanie maskotek dla najmłodszych pacjentów Szpitala Dziecięcego Polanki w Gdańsku. Wielka zbiórka pluszaków odbywała się w gdańskim sklepie IKEA tuż przed końcem roku 2019. I tym razem klienci IKEA nie zawiedli! Zebrano górę pluszaków, które ucieszyły ponad 400 maluchów!

    Cieszymy się, że ponownie mogliśmy wesprzeć tę akcję działaniami PR. Była to nasza już 3 realizacja dla tego klienta.

  • Sportlove – 9 edycja konkursu dla dzieci „Szwecja z klasą”
    05/11/19 Blog # , , , ,

    Sportlove – 9 edycja konkursu dla dzieci „Szwecja z klasą”

    Jesień 2019 upłynęła nam w sportowym duchu. Dla naszego stałego klienta Stena Line zrealizowaliśmy kolejną edycję konkursu dla młodzieży „Szwecja z klasą”. 9 edycja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem szkół z całej Polski.

    To jeden z naszych ulubionych projektów, bo po pierwsze: działamy kompleksowo – od pomysłu do realizacji, ale także dlatego, że robimy coś dla młodzieży i pobudzamy ją do kreatywnych działań. Tym razem sportowych! Nasz Art Director Krzysztof przygotował przepiękne autorskie rysunki, które towarzyszyły konkursowi i były jego znakiem rozpoznawczym. Plakaty, ulotki, bannery web, tapety na telefon i strona www.szwecjazklasa.pl epatowały feerią pięknych barw.

    Dzięki szeroko zakrojonej kampanii w social mediach w konkursie wzięła udział rekordowa ilość zespołów – bo aż 66! Kolejna edycja za rok! Już wymyślamy koncepcję!

  • Cudawianki i cuda w biurze!
    02/07/19 Blog # , ,

    Cudawianki i cuda w biurze!

    Wszyscy czekamy na Cudawianki bo oznaczają początek lata! W biurze Howinngi to barwne wydarzenie gości już dużo szybciej i to bardzo nas cieszy! Tworzymy całą identyfikację wizualną eventu Cudawianki. Lato zaczyna się w Gdyni. Plakaty, ulotki, bannery, animacje, projekty gadżetów… i dużo więcej 😊 . Nasze działania są widoczne również na stronie internetowej (www.cudawianki.eu) i w social mediach. Hasło ‘jest cudnie!’ zobowiązuje.

    Lato zaczyna się #wGdyni, a wszystkie projekty w Sopocie ! 😊

  • Dobra robota z Szafą dobra!
    09/03/19 Blog # , ,

    Dobra robota z Szafą dobra!

    Jak zachęcić ludzi do czynienia dobra? Postawić Szafę dobra! Przy takiej właśnie akcji działaliśmy razem z gdańską Ikeą! Nasza agencja była odpowiedzialna za kompleksową obsługę PR akcji. Uwielbiamy zadania z misją i tak właśnie było tym razem. Pomogliśmy Ikei, a ludzie, którzy wzięli udział pomogli potrzebującym. Howinnga wie, że dobro krąży 😊

    Razem z Ikeą tworzymy świetny team, a nasza współpraca to czysta przyjemność!

  • Od A do M – kompleksowa realizacja dla Migaloo Home
    22/02/17 Blog

    Od A do M – kompleksowa realizacja dla Migaloo Home

    Logo, branding, strona internetowa ze zintegrowanym sklepem on-line, obsługa social media i… to nie wszystko! Kompleksowa realizacja dla Migaloo Home, z której jesteśmy dumni

    O całości działań przeczytacie na w naszym portfolio.

  • Energetyzujące logo
    14/06/16 Blog # ,

    Energetyzujące logo

    Energetyzujące zadanie powierzone nam przez Ampershop – firmę z 20-letnim doświadczeniem specjalizującej się w sprzedaży sprzętu i akcesoriów elektrycznych. Zadaniem agencji reklamowej Howinnga było przygotowanie nowej identyfikacji graficznej sklepu.

    howinnga-1200x900--ampershop-01

    howinnga-1200x900--ampershop-02howinnga-1200x900--ampershop-03

  • Odważni Wygrywają, a my z nimi!
    20/04/16 Bez kategorii # ,

    Odważni Wygrywają, a my z nimi!

    Mieliśmy przyjemność pracować nad nową stroną dla wyjątkowej, ogólnopolskiej kampanii społecznej – Odważni Wygrywają. Prowadzona przez Fundację Gdyński Most Nadziei akcja ma na celu zwiększanie świadomości dotyczącej raka jąder.

    Agencja reklamowa Howinnga opracowała koncepcję strony internetowej, zajęła się też redakcją treści, przygotowaniem grafik oraz wdrożeniem strony.

    Od teraz jesteśmy bardziej świadomi męskich spraw 🙂 Potwierdzamy, Odważni Wygrywają!

    Zobacz stronę: www.odwazni.com

    howinnga-1200x900--odwazni3

    howinnga-1200x900--odwazni2